Czeglédi Ádám vagyok, a KomplexTraining alapítója.

A súlyzós edzés és a testépítés világa már tizenéves koromban vonzott. Az volt a célom, hogy minél erősebb és izmosabb fizikumot építsek fel anélkül, hogy illegális szereket használjak. Rá kellett jönnöm azonban, hogy az internetről letölthető edzéstervek és a testépítők tanácsai, edzésmódszerei nem működnek olyan embereknél, akik “naturál” módon szeretnék kihozni magukból a legjobbat.

Nagyjából 10 év stagnálás és “edzegetés” után, elegem lett abból, hogy nem haladok a célom felé. Éppen ezért, elkezdtem különböző szakterületen dolgozó edzőktől, sőt, gyógytornászoktól segítséget kérni, és az alapoktól kezdve tanultam meg mindent. Olyan érzés volt az a nagyon intenzív pár év, mintha összegyűjtöttem volna az esőcseppeket, hogy végül legyen egy saját tengerem…

Ezt az utat annyira a sajátomnak éreztem, hogy a szükséges képzések elvégzése után személyi edző lettem. A  megszerzett – és folyamatosan bővített –  tudás összessége szolgáltatatta az alapot arra, hogy kidolgozzam a saját edzésrendszeremet, amit a jelentkezőknek oktatok. Ez a KomplexTraining; egy útmutató ahhoz, hogy tudatosan és megállíthatatlanul haladj az átlagosnál jóval erősebb, látványosabb és fenntartható fizikum elérése felé, intelligens, számokban kifejezhető tervezéssel. 

Abban hiszek, hogy az átlagosnál izmosabb fizikum vagy éppen az ideális alak elérése mindenki számára lehetséges. Ehhez nem kell mást tenni, mint tudatosan táplálkozni és teljesítményfókuszú edzésmódszereket kell alkalmazni, ahogyan azt a sportolók is teszik.

A választás előtted van, a döntés a Tiéd. Készen állsz a változásra?

1. Egészséges táplálkozás elsajátítása

Kiemelten fontosnak tartom a megfelelő táplálkozást, ám ez nem jelenti azt, hogy mereven kell ragaszkodni egy étrendhez. Megtanítom neked azt a módszert, amivel saját magad képes leszel monitorozni a napi étkezéseidet. Speciális esetben dietetikust vonunk be.

2. Megfelelő edzésterv

A külsőd megváltoztatásának kulcsa a táplálkozás mellett az egyre növekvő teljesítmény. Állapotfelmérés után olyan edzéstervet alakítunk ki, aminél a teljesítmény hétről hétre való növelése áll fókuszban az “elfáradás” helyett.

3. Önbizalom növelése

A növekvő teljesítmény és a célként kitűzött külső felé haladással párhuzamoson fog növekedni az önbizalmad. Ez egy olyan változást fog számodra nyújtani a kisugárzásodban, amit még a szűkebb környezeted is észrevesz.

4. Izomépítés és kevesebb testzsír

Módszerünkkel már 8-10 hét alatt nagyon látványos változást lehet elérni a testösszetételt illetően. Akár a régi ruhatárad egy részétől is elbúcsúzhatsz 😉